Společnost FromSoftware nám před pár dny doručila vynikající temné RPG Elden Ring. To sbírá ta nejvyšší možná hodnocení a ukazuje, že skvělý koncept „Souls“ her funguje i v otevřeném světě. Nyní se vyjádřil šéf studia, Hidetaka Miyazaki k tomu, jak přistupují k vývoji her a co nás zřejmě čeká do budoucna.
„Vždy se snažíme zlepšovat, ale v našich hrách dává smysl, aby hráč trochu trpěl. Takže to není něco, čeho bychom se v tuto chvíli chtěli vzdát. Je to naše identita. Když hraji tyto hry, říkám si, že takhle bych chtěl zemřít - způsobem, který je zábavný nebo zajímavý, nebo který vytváří příběh, o který se mohu podělit. Smrt a znovuzrození, zkoušení a překonávání. Chceme, aby tento cyklus byl příjemný. V životě je smrt hrozná věc. Ve hře to může být něco jiného. Chci jen, aby co nejvíce hráčů zažilo radost z překonávání těžkostí.“
Jak ze samotného vyjádření vyplývá, tak FromSoftware hodlají i nadále vytvářet náročnější hry, kde bude muset hráč překonat silné výzvy. Autoři si však dobře uvědomují, že právě to je důvod, proč spousta hráčů si jejich hry oblíbilo.
Pokud chceš mít zprávy nejen o hrách od From Software, přihlas se dole k odběru novinek a už ti nic neunikne.