PlayStation 5 se konečně dočkal plnohodnotné podpory VRR (Variable Refresh Rate). Tato technologie nabízí ještě lepší vizuální zážitek z jednotlivých her. Pochopitelně je třeba, aby vývojáři tuto možnost odemkli u daného titulu a nabídli tak lepší vizuál. Například studio Insomniac upravilo své hry pro PS5 a odemklo snímkovou frekvenci.
Marvel's Spider-Man Remastered tak dosahuje téměř 100fps v Performance režimu a téměř 60fps ve Fidelity režimu. O něco novější a tím pádem náročnější Marvel's Spider-Man: Miles Morales má u Performance režimu se zapnutým ray-tracingem okolo 70fps.
Skvěle se na PS5 vyjímá i Ratchet & Clank: Rift Apart. V Performance režimu se hra se zapnutým ray-tracingem dostane až na 110fps. Při nativním 4K s ray-tracingem v režimu Fidelity běží okolo 50fps.
Přikládáme video, které prokazuje, že hry běží znatelně lépe než dříve. Funkci lze zapnout i pro další tituly, kde může dojít ke zlepšení. My jsme zaznamenali vylepšení obrazu u Lego Star Wars: The Skywalker Saga a například i u staršího kousku Lords of the Fallen.
Pokud chceš mít zprávy nejen o konzoli PlayStation 5, přihlas se dole k odběru novinek a už ti nic neunikne.