Reklamace a vrácení
Vrácení zboží a reklamace jsou u nás velmi snadné, bezbolestné a hlavně rychlé. Stačí níže zadat číslo objednávky a email a na pár kliků založit případ. Celý proces reklamace a vrácení pak máš jako na dlani.
Základní informace
- Vrácené zboží nesmí jevit známky používání a musí být vráceno v původním balení standardně do 14 dní od doručení objednávky nebo písemného odstoupení od kupní smlouvy.
- Média vyňaté z originální ochranné fólie není možné vracet. V takovém případě můžeme pouze nabídnout zpětný odkup v hodnotě 60 % z aktuální tržní ceny.
- Lhůta pro vyřízení reklamace je 30 dní. Obvykle to stíháme do jednoho týdne.
V případě doručení nekompletní nebo poškozené zásilky nás stačí kontaktovat a situaci vyřešíme obratem.
Způsoby zpětného doručení
Před samotným vrácením zboží je nutné si vygenerovat číslo případu pomocí formuláře, který najdeš výše na této stránce. Je to velmi snadné a máš díky tomu přehled o celém průběhu vrácení zboží nebo reklamace.
Jakmile založený případ zpracujeme, zašleme ti vyplněný protokol, který společně se zbožím vrátíš k nám jedním ze způsobů uvedených níže. Pokud nemáš možnost protokol vytisknout, stačí zásilku viditelně označit číslem případu.
1.
Předání na pobočce Zásilkovny
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Vyber si nejbližší pobočku Zásilkovny, která je výdejním a zároveň podacím místem. Seznam všech poboček a informací najdeš ZDE.
- Na přepážce nadiktuj tento kód pro zpětné zásilky: 99911281
- Obsluha si balíček převezme a předá potvrzení o jeho převzetí.
- Za tuto službu je účtován poplatek 59 Kč. Tato částka bude stržena z vrácené částky.
- V případě oprávněné reklamace je tato služba zdarma.
2.
Zaslání balíku na adresu
- Zboží řádně a pečlivě zabal. Použij bublinkovou obálku nebo krabičku s ochrannou výplní.
- Prostřednictvím České pošty nebo jiných dopravců zašli zboží na vlastní náklady na následující adresu:
Prestify s.r.o., Vlárská 953/22, 627 00 Brno
Jedná se o adresu pouze pro doručovatele, nikoli pro osobní předání.
3.
Předání osobně na prodejně
Reklamované či vrácené zboží nám můžeš předat také osobně na prodejně v Brně. Společně se zbožím musí být předán také vytištěný protokol nebo obsluze sdělit vygenerované číslo případu.